encik tunang

hello.

Buat blog ni saje je untuk hilang puas and macam diary lah.

entry kali ni nk story macam mana boleh kenal si encik tunang ni. kami kenal dah lama dari tahun 2012 lagi dah 5/6 tahun macam tu lah.

first, kami berkenalan dalam FACEBOOK, yee facebook. mase tu budak lagi tukar nombor2 telefon tapi sebab boleh bagi nombor tu sebab dah kenal tapi xpernah bercakap hanya bersua muka sahaja. si encik tunang ni bestfriend kakak membe aku. aku selalu lepak kat rumah dia tu yang selalu bersua muka. hehehe. dah dapat nombor tu ape lagi teruslah contact tapi x silap aku dia yang contact, masa tu bergayut sampai pukul 4 pagi.* bkn bergayut mcm beruk tu (on call)  
rasa macam dilamun cinta dah masa tu. hahahah, gatalkan.

and then tiba lah masa untuk keluar dating, first date lah konon. bila ingat balik kelakor pun ada. aku ingt lagi masa tu aku pakai baju ungu lengan pendek, suo jeans, tudung + beg rantai2. HAHAHA *part beg ni aku xleh bla. mula2 awkward gila, tapi aku jenis sempoi banyak cakap lah jugak.
tahu tak masa keluar2 tu dalam hati masing2 kata *ni first and last aku keluor dgn dia ni

ni tunang kiteđź‘…

kan masing2 xnak keluar tapi kan still contact sampai sekarang dah jadi tunang da pun. lagi 5 bulan nak kahwin dah. hehehe, dia punya xboh keluor tu macam benci sangat2. hahahah, sebab tu orang kata jangan benci seseorang lama-lama sayang macam gini lah. yang jadi x suka sebab masa tu die gemok, aku plok macam boy2 gitu xdok lah girl2 ni aku xminat pon. tarikh couple pon xtahu bila so, letok trikh 09/05/2012...

ok habis idea. bye✌

Comments

Popular Posts